
Succesvol zakendoen met Duitsers ontstaat doorgaans door een persoonlijk en inhoudelijk gesprek op beurzen of tijdens ondernemersreizen. Maar waarschijnlijk gaan de meeste fysieke events in de eerste helft van dit jaar niet door. Hoe kun je het beste online zakendoen in Duitsland?
Voor het deelnemen aan beurzen en ondernemersreizen investeer je als ondernemer tijd en geld in een goede voorbereiding. Bij het online zakendoen geldt precies hetzelfde. Maar waarin en waarom moet je juist nu tijd en energie steken om jouw organisatie en propositie online te profileren? Hoe kom je de komende maanden goed voorbereid digitaal in contact met potentiële klanten en zakenpartners in Duitsland?
Online zakendoen in Duitsland
Op donderdag 11 februari organiseert de Brabants Ontwikkelings Maatschappij in samenwerking met Niederlande Nachrichten een webinar hierover.
Van 09.00u tot 10.00u word jij, als ondernemer en bezoeker van de online beurs, bijgepraat en krijg je tips voor je website, hoe jezelf te presenteren online, hoe werken matchmaking en beursdeelname op de Duitse markt, door de volgende sprekers:
Bertus Bouwman, editor Niederlande Nachrichten
Jouw website bekeken door “Duitse ogen”. Welke pijlers mogen niet ontbreken?
Jacqueline Poppe, Dutch representative Nürnberg Messe
Hoe bezoek je als deelnemer digitaal beurzen in Duitsland? Hoe bereid je je gedegen voor? Je hebt een match, hoe nu verder?
Moderator: Mark Koppers, Senior Project Manager Zuid-Duitsland, BOM International Trade
Aanmelden
Aanmelden kan tot woensdag 10 februari 15.00 uur via deze website. Heb je vragen die je graag beantwoord wil zien? Vul deze in bij je aanmelding.